torstai 30. lokakuuta 2014

Day 3

Päivä alkoi rauhallisesti, joten käytin sen ajan hyväksi ja haastattelin työohjaajaa. Haastattelun jälkeen ehdotin ohjaajalle, että hän voisin leikata mun hiukset ja maksaisin hänelle siitä. Hän ei ottanut vastaan maksua, mutta suostui tekemään leikkauksen. Yhdessä käytiin leikkausta läpi. Hän hieman tasoitti latvoja ja lisäsi vähän kerrostusta. Lopuksi hän laittoi kauniit kiharat. 

                                                                            Ennen

Jälkeen


Oli hyvin tyytyväinen lopputulokseen! Iltapäivällä liikkeeseen tuli pari mies asiakasta. Toinen asiakas ehdotti, että voisin leikata hänen hiukset. Työohjaaja selitti miten olen harjoittelija ja hän halusi antaa minulle mahdollisuuden harjoitella! Olin aika yllättynyt ja voin sanoa, että minua jännitti. Oli ensimmäinen kerta kun käytin konetta, joten olin aluksi epävarma. Työohjaaja opasti minua hyvin, joten mitään katastrofeja ei tapahtunut! Ensin leikkasin pään päältä saksilla ottaen mittapituuden keskeltä. Sen jälkeen lyhensin sivut ja niskan koneella. Sitten yhdistin sivut ja pään päältä saksilla. Käytin myös ohennus tekniikkaa, jotta leikkauksen jäljet olisi siistit ja pehmeät. Lopuksi otin pienellä koneella niskarajat ym. Mies oli hyvin tyytyväinen ja sanoi tulevansa uudestaan! Kaikesta jännityksestä huolimatta, olen kiitollinen että asiakas antoi minulle mahdollisuuden harjoitella. Olin positiivisesti yllättynyt siitä! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti