keskiviikko 3. tammikuuta 2018

Kampaamon kuulumisia

Täytyy sanoa että olen niin kiitollinen että olen saanut tämän mahdollisuuden olla Sui Salon kampaamossa. Harmittaa etten tullut tähän paikkaan aikaisemmin. Muut työntekijät ovat mukavia ja olen saanut seurata heidän töitä. Eniten on ollut miesten hiustenleikkausta ja kulmien siistiminen langalla (threading). Eilen minua pyydettiin mukaan katsomaan kun tekivät kauniin meikin asiakkaalle joka oli menossa häihin. Minunkin hiuksia vähän leikattiin ja olen todella tyytyväinen. Tänään sain seurata puhdistavaa kasvohoitoa ja leikkasin Emmanuelin hiukset. On ollut mukavaa ja olen niin kiitollinen että saan olla tässä kampaamossa!

Tässä kuva mun työkavereista. Suzu on Nepalista ja hän tekee enimmäkseen kasvohoidot, hieronnat, käsi ja jalkahoidot sekä kulmat. Asitha on Sri Lankasta ja hän on kampaaja. Jeff on Filippiinilainen ja hän on myös kampaaja mutta tekee myös kaikkea muuta. 



Tässä kuvia mun hiustenleikkauksesta. Tämä kuva otettu ennen. 


Hiukset jälkeen



Tässä kuva kun leikkasin Emmanuelin hiuksia.




Tänään oli myös hauska tapahtuma kun kampaamon ulkopuolella kaadettiin puu. Puu ei ollutkaan ihan mikä vaan puu, vaan Moringa puu. Sen lehdet ovat super terveellisiä ja niitä käytetään täällä paljon. Oli hauska nähdä miten nopeasti ihmiset keräänty poimimaan oksia itselleen. Jeff kävi myös poimimassa ja antoi malediivilaiselle sihteerille osan niistä. :)



 Jeff Moringa oksien kanssa. 

Tässä vielä pari kuvaa kampaamon vieressä olevista seinistä. On mielestäni kauniisti laitettu kasvit seinälle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti