tiistai 25. marraskuuta 2014

Värianalyysi

Tehtiin yksinkertainen värianalyysi pareissa. Minun hiusten oma väri on 9GB. Ihon väri on lämmin tai sanotaanko kultainen beige ja joskus on ruusunpunaiset posket. Minun silmät ovat tummansiniset tai merisiniset. Itse en kauheasti käytä huulipunaa, mutta jos käytän niin se on enemmänkin roosa punainen tai tummempi pinkki. Korallipinkki varmaankin sopisi minulle. En käytä luomivärejä hirveesti, mutta kun käytän niin ne ovat ruskeeta/beige/vaalean sekoitus. Analyysin mukaan olen eniten Kevät. Nämä värit saattaavat sopia minulle:

- tumma persikka, aprikoosi, lohenpunainen, kaikki korallit, vaalea ruoste, persikkaiset (keltaiset) pinkit, kirkas punainen, oranssinpunaiset, vaalea kulta, kanariankeltainen, violetti, sinivioletti, norsunluu valkoinen, heleät beiget, kermaiset beiget (myös kameli), lämpimät (kellertävät) harmaat vaaleasta keskitummaan, kullanruskeat, heleät kullanruskeat, heleä  laivastonsininen, vaalea koboltti, kissankellonsiniset vaaleasta tummaan, mintunvihreä, heleät turkoosit, heleät kellanvihreät, koivunvihreästä ruohoon. 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti